dijous, 1 de març de 2012

25 aniversario de la FCAFE: seminario de educación


Con motivo del 25 aniversario de la FCAFE, se han organizado varios seminarios. El próximo viernes tendrá lugar el relacionado con el ámbito de la educación que se celebrará en el salón de Grado. Aquí tenéis el programa:

9:00-9:30h. Acreditación y recogida de documentación.

9:30-10:30h. 25 años de formación e investigación docente en la FCAFE, por J. Pere Molina (profesor de la FCAFE)

10:30-11:30h. La trayectoria académica y profesional de un profesor de EF, por Enric Monforte (profesor de Secundaria y Profesor Asociado del Departamento de Didáctica de la Expresión M., P. y Corporal de la UV)

12:00h. Mesa redonda: Formación universitaria y desarrollo docente. Participan: Fus Primo (profesora de Secundaria), Jorge Fuentes (profesor de Secundaria y Profesor Asociado del Departamento de Didáctica de la Expresión M., P. y Corporal de la UV) y Olga Prats (profesora de Secundaria).

3 comentaris:

  1. Aquest any en la Universitat, amb el motiu dels 25 anys de creació de la nostra carrera, s’ han organitzat quatre seminaris per informar als alumnes sobre els diversos àmbits d’ eixida laboral del graduat en FCAFE.
    La iniciativa em va parèixer molt interessant i molt positiva per part de l’ Universitat, ja que ens oferia als alumnes, per una xicoteta quantitat econòmica, la possibilitat d’ assistir a conferències i taules redones amb gran varietat de persones i professionals sobre l’ activitat física i l’ esport.
    Es realitzaren quatre seminaris diferents, un sobre cada àmbit de treball de l’ activitat física i l’ esport: un seminari de rendiment, un seminari de gestió, un seminari de salut i un seminari de docència.
    El seminari dedicat a la docència va ser un dels seminaris amb més assistència i repercussió, ja que l’ eixida de l’ ensenyança és una de les que més demanda té, ja que com jo, molts dels alumnes que estem cursant FCAFE esperem poder ser algun dia docents de l’ activitat física i l’ esport.
    Aquest seminari va estar molt interessant ja que vam tindre el plaer de poder escoltar, per una banda una conferència a mans del nostre mestre Pere Molina sobre la trajectòria en la formació docent del FCAFE, i per un altra la experiència de diversos professionals de l’ ensenyança, les seues vivències, anècdotes, complicacions.
    Personalment agraeisc a la Universitat aquesta possibilitat que ens han ofert aquest any de poder assistir a aquest seminari ja que per a la formació d’ un professional, no únicament és important aprendre els continguts d’ allò que deu conèixer, si no que també és molt important escoltar les experiències reals sobre allò al que ens anem a dedicar, i saber quins són els antecedents que han portat a la nostra carrera a ser el que avui és.
    Per un altra banda he de dir que, com ja he comentat en el post de la conferència, pense que en els seminaris es deuria haver tractat un poc més el tema del futur i les eixides a les que podem accedir. Durant el seminari s’ han tractat temes molt interessants que són imprescindibles, com la trajectòria i la creació de la nostra carrera, i l’ experiència actual dels professionals; però s’ ha deixat de banda un dels aspectes de major rellevància, l’ eixida de futur que tenim els estudiants: les diferents possibilitats de treball, els diversos cursos formatius, els diversos àmbits d’ aplicació de l’ educació.
    Com a conclusió dir que els seminaris són una gran iniciativa de la Universitat que ens han ajudat a informar-nos i aclarir-nos sobre els diversos àmbits d’ actuació de la nostra carrera i que es deurien realitzar, no com a motiu de celebració especial, si no durant tots els anys de la carrera, per aconseguir cada vegada més i més informació.

    ResponElimina
  2. Aquest any en la Universitat, amb el motiu dels 25 anys de creació de la nostra carrera, s’ han organitzat quatre seminaris per informar als alumnes sobre els diversos àmbits d’ eixida laboral del graduat en FCAFE.
    La iniciativa em va parèixer molt interessant i molt positiva per part de l’ Universitat, ja que ens oferia als alumnes, per una xicoteta quantitat econòmica, la possibilitat d’ assistir a conferències i taules redones amb gran varietat de persones i professionals sobre l’ activitat física i l’ esport.
    Es realitzaren quatre seminaris diferents, un sobre cada àmbit de treball de l’ activitat física i l’ esport: un seminari de rendiment, un seminari de gestió, un seminari de salut i un seminari de docència.
    El seminari dedicat a la docència va ser un dels seminaris amb més assistència i repercussió, ja que l’ eixida de l’ ensenyança és una de les que més demanda té, ja que com jo, molts dels alumnes que estem cursant FCAFE esperem poder ser algun dia docents de l’ activitat física i l’ esport.
    Aquest seminari va estar molt interessant ja que vam tindre el plaer de poder escoltar, per una banda una conferència a mans del nostre mestre Pere Molina sobre la trajectòria en la formació docent del FCAFE, i per un altra la experiència de diversos professionals de l’ ensenyança, les seues vivències, anècdotes, complicacions.
    Personalment agraeisc a la Universitat aquesta possibilitat que ens han ofert aquest any de poder assistir a aquest seminari ja que per a la formació d’ un professional, no únicament és important aprendre els continguts d’ allò que deu conèixer, si no que també és molt important escoltar les experiències reals sobre allò al que ens anem a dedicar, i saber quins són els antecedents que han portat a la nostra carrera a ser el que avui és.
    Per un altra banda he de dir que, com ja he comentat en el post de la conferència, pense que en els seminaris es deuria haver tractat un poc més el tema del futur i les eixides a les que podem accedir. Durant el seminari s’ han tractat temes molt interessants que són imprescindibles, com la trajectòria i la creació de la nostra carrera, i l’ experiència actual dels professionals; però s’ ha deixat de banda un dels aspectes de major rellevància, l’ eixida de futur que tenim els estudiants: les diferents possibilitats de treball, els diversos cursos formatius, els diversos àmbits d’ aplicació de l’ educació.
    Com a conclusió dir que els seminaris són una gran iniciativa de la Universitat que ens han ajudat a informar-nos i aclarir-nos sobre els diversos àmbits d’ actuació de la nostra carrera i que es deurien realitzar, no com a motiu de celebració especial, si no durant tots els anys de la carrera, per aconseguir cada vegada més i més informació.

    ResponElimina
  3. La facultad de ciències de l’activitat física i l’esport organizó para los estudiantes cuatro seminarios con el objetivo de abrir un espacio de formación y debate sobre los contenidos relacionados con los intereses académicos y los profesionales.

    El hecho de poner a la disposición de los alumnos de fcafe la asistencia a los seminarios fue una gran oportunidad. Los temas que se trataron permitieron a los asistentes tener una visión más amplia de las cuatro salidas laborales que puede tener nuestra carrera. Se habló de la gestión, de la educación, del rendimiento y de la salud.

    Además uno de sus objetivos fue que los profesionales implicados en los distintos ámbitos de la actividad física y el deporte se involucraran y participaran en el evento, para poder compartir con todos nosotros experiencias, inquietudes y conocimientos.

    En mi opinión, la información que recibimos en estos seminarios nos sirvió para abrir los ojos en algunos de los temas, pero también me gustaría decir que faltaron muchos otros aspectos que concretar.

    Pienso que es una gran iniciativa la realización de seminarios, conferencias o eventos de este estilo que puedan ayudar a los estudiantes a la hora de construirse un futuro e informarse de todos los aspectos importantes que pueden influir y que deberían tener en cuenta para su posterior inserción en el mercado laboral.

    NOEMI MÉNDEZ IBÁÑEZ

    ResponElimina